Υπηρεσίες CALL CENTER

Συμπληρωματικά με τις συμβουλευτικές υπηρεσίες σε μεγάλες επιχειρήσεις και τις υπηρεσίες έρευνας και επικοινωνίας, η MARC αναπτύσσεται δυναμικά στην παροχή υπηρεσιών Call Center, στον τομέα των αμφίδρομων επικοινωνιών.

Εισερχόμενα & εξερχόμενα τηλεφωνήματα (Inbound / Outbound), με εξειδικευμένους τηλεφωνητές/τριες ή με αυτοματοποιημένα μηνύματα
Υπηρεσίες 0800 χωρίς χρέωση για ενημέρωση, παροχή πληροφοριών, εξυπηρέτηση του πελάτη-πολίτη, καταγραφή παραπόνων
After Sales Service
Υποστήριξη καμπάνιας νέων προϊόντων και υπηρεσιών (Launching)
Επικοινωνία μηνυμάτων με τηλεφωνική καμπάνια
Υποστήριξη συνεδρίων και άλλων εκδηλώσεων
Σχεδιασμός και διαμόρφωση βάσης δεδομένων
Επεξεργασία / Ενημέρωση /εκκαθάριση Βάσεων Δεδομένων
Πέρασμα στοιχείων (data entry)
Εξυπηρέτηση πελατών



Η MARC χρησιμοποιεί υπερσύγχρονες υποδομές και λογισμικό τελευταίας γενιάς διασφαλίζοντας υψηλή παραγωγικότητα, αξιοπιστία και ασφάλεια. Το Call Center της MARC διαθέτει 30 θέσεις εργασίας με Desktop Computer και υποστηρίζεται από το Data Center, που αποτελείται από 3 server που υποστηρίζουν vitrtualized περιβάλλον. Ειδικότερα:

Εξοπλισμός

30 x Σταθμοί Εργασίας (Ερευνητές Πεδίου)
10 x Σταθμοί Εργασίας (managers, αναλυτές, τεχνικοί)
1 x Dell Server R520
1 x Dell Server R320
1 x Dell Server R310
1 x HP Switch HP2530-24AG
1 x Linksys SRW2024P
1 x Mikrotik Router
Η υποδομή είναι virtualized στην κορυφαία πλατφορμα VMWare ESXi με full redundancy

 

Οι έρευνες πραγματοποιούνται με τη χρήση λογισμικού CATI που έχει αναπτυχθεί από την εταιρεία μας. Το CATI λογισμικό μας, λειτουργεί σε δικτυακό περιβάλλον και διαθέτει χαρακτηριστικά όπως:

  • Παρακολούθηση προόδου σε πραγματικό χρόνο
  • Άμεση συνδιαλλαγή με το PBX
  • Λειτουργία είτε με χρήση Περιηγητή Διαδικτύου (Web Browser) είτε πελάτη Windows (Windows Client)

 

Τα βασικά στοιχεία και υποσυστήματα του CATI

  • Διαχείριση κλήσεων
  • Διαχείριση συνεντεύξεων και δειγματοληπτικού πλαισίου
  • Κωδικοποιήσεις
  • Διαχείριση αποδοτικότητας ποιότητας
     

Η MARC χρησιμοποιεί το λογισμικό ανοιχτού κώδικα Asterisk Software PBX για τις Τηλεφωνικές Υπηρεσίες της.

Το Asterisk είναι ένα πλήρες Private Business eXchange (PBX) βασισμένο σε λογισμικό. Λειτουργεί σε περιβάλλοντα Linux, BSD και MacOSX και διαθέτει το σύνολο των χαρακτηριστικών που μπορεί να αναζητήσει κανείς σε ένα τέτοιο σύστημα. Το Asterisk υλοποιεί κλήσεις μέσω πρωτοκόλλου Ιντερνέτ (VoIP) χρησιμοποιώντας μία εκτενή ποικιλία διαφορετικών προτύπων, και είναι σε θέση να συνεργαστεί με όλα σχεδόν τα είδη τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού χρησιμοποιώντας υλικό ευρείας διαθεσιμότητας και λογικού κόστους.
 

Χωρητικότητα

Το τηλεφωνικό μας κέντρο διαθέτει δύο γραμμές Ε1 και συνολικά 60 κανάλια φωνής.
Ο πάροχος τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών της εταιρίας μας είναι η Tellas SA, με την οποία διαθέτουμε σύνδεση μέσω FTTB και CYTA μέσω SIP Trunk για λόγους redundancy.
 

Υλικό

Ο Asterisk δεν απαιτεί κανένα επιπρόσθετο εξοπλισμό για την μετάδοση της φωνής μέσω IP. Για τη διασύνδεση με το δημόσιο δίκτυο τηλεφωνίας της Tellas SA το PBX μας διαθέτει 2 ψηφιακές κάρτες Ε1 με ακύρωση θορύβου βασισμένη στο hardware. Οι κάρτες αυτές σχεδιάστηκαν εξαρχής κατά τρόπο που να αξιοποιούν στο έπακρο τις δυνατότητες του Asterisk.
To Asterisk αναπτύσσεται ραγδαία, με νέα χαρακτηριστικά και δυνατότητες να προστίθενται διαρκώς, από πλειάδα συντελεστών από όλο τον κόσμο. Καθημερινές ενημερώσεις κώδικα και επιδιορθώσεις εξασφαλίζουν ότι το Asterisk διατηρείται πάντα στην αιχμή της τεχνολογίας.
 

Δυνατότητες Asterisk®

Μία ευρύτατη και ιδιαίτερα ευέλικτη γκάμα χαρακτηριστικών συνοδεύει τις υλοποιήσεις τηλεπικοινωνιακών υποδομών που χρησιμοποιούν το Asterisk. Τόσο οι δυνατότητες ενός παραδοσιακού PBX όσο και εξελιγμένα ψηφιακά χαρακτηριστικά είναι διαθέσιμα, καθώς το Τηλεφωνικό Κέντρο μπορεί να συνεργαστεί τόσο με υποδομές παραδοσιακής τηλεφωνίας όσο και με συστήματα μετάδοσης φωνής πάνω από πρωτόκολλο Ιντερνέτ. Το Asterisk διαθέτει χαρακτηριστικά που συναντά κάποιος σε μεγαλύτερης κλίμακας συστήματα, χαρακτηριστικά όπως CDR, Κλήσεις Συνδιάσκεψης, IVR κλπ.
Η χρήση της συγκεκριμένης υλοποίησης Τηλεφωνικού Κέντρου (Asterisk) διασφαλίζει και το άριστο επίπεδο των υπηρεσιών μας. Η συνακρόαση, η τυχαιοποιημένη καταγραφή συνδιαλέξεων, και οι λεπτομερείς αναφορές κλήσεων αποτελούν μερικά μόνο από τα άριστα εργαλεία που εναπόκεινται στην διάθεση του Field Manager για τη διασφάλιση και επόπτευση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών.