marc | marketing | research | communication

Μάρκετινγκ Έρευνα Επικονωνία

Η MARC δημιουργήθηκε από τον Θωμά Γεράκη (MSc Κοινωνιολογίας - Μέθοδοι και Τεχνικές Μετρήσεων Κοινής Γνώμης) και την Σοφία Τσιλιγιάννη (Μaster’s in Broadcast Journalism & Bachelor’s in Business Administration).

Το επιτελείο και το δίκτυο συνεργατών της MARC αποτελείται από καταξιωμένα στελέχη με μεγάλη εμπειρία στην διαδικασία των ποσοτικών και ποιοτικών ερευνών αλλά και από επιλεγμένους επαγγελματίες με ειδίκευση στο marketing, την ψυχολογία, την στατιστική, την επικοινωνία και τις οικονομικές επιστήμες και το διαδίκτυο.

Με τη βοήθεια σύγχρονων τεχνολογικά εργαλείων αλλά και κλασικών τεχνικών, η εταιρεία παρέχει στους πελάτες της μια όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη εικόνα των τομέων που δραστηριοποιούνται, καθώς και τα απαραίτητα στοιχεία για να λαμβάνουν τις ενδεδειγμένες αποφάσεις και να χαράζουν εκείνες τις στρατηγικές, οι οποίες θα τους οδηγήσουν στην επίλυση των προβλημάτων, την περαιτέρω ανάπτυξη και την κερδοφορία τους.

Η MARC είναι μέλος του ΣΕΔΕΑ (Σύλλογος Εταιρειών Δημοσκοπήσεων & Έρευνας Αγοράς), της ESOMAR (European Society of Marketing Research), της WAPOR (World Association of Public Opinion Research), πιστοποιείται από τον Π.Ε.Σ.Σ. (Ποιοτικός Έλεγχος Συλλογής Στοιχείων) και τηρεί τους Κώδικες Δεοντολογίας για τη διεξαγωγή των ερευνών και τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων. Είναι εγγεγραμμένη στο μητρώο του Εθνικού Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου (ΕΣΡ) με α/α ένα (1).